Nazwa serwera IP serwera Sloty
•••PolskiPartyServer™[PPS]®24/7••• @LiveServer.pl graj.server-pps.com:7777 500 Wejdź
Mumble 1.2 server-pps.com 100 Więcej

Spis callbacków

Moderator: Mod-Team

Spis callbacków

Postprzez ubinoob » 13 paź 2011, o 19:10

Callbacki czyli "sektory", które wykonują sie gdy zostanie wykonana dana czynność. przykład to np:

Kod: Zaznacz cały
public OnPlayerConnect(playerid) {
    return 1;
}


OnGameModeInit(); - Wykona sie w trakcie ladowania mapki
OnGameModeExit(); - Wykona sie w trakcie wyladowania mapki (dziala czasem w trakcie wylaczenia serwera)
OnFilterScriptInit(); - Wykona sie w trakcie ladowania skryptu
OnFilterScriptExit(); - Wykona sie w trakcie wyladowania skryptu
OnPlayerConnect(playerid); - Wykona sie w momencie dołączenia gracza
OnPlayerDisconnect(playerid, reason); - Wykona sie w momencie wyjścia gracza (reason = powod wyjscia np: normalne/crash/kickban)

OnPlayerSpawn(playerid); - Wykona sie w momencie spawnu gracza (także po każdym zabiciu)
OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason); - Wykona sie gdy gracz zginie (killerid = id zabójcy / reason = bron z której gracz został zabity)
OnVehicleSpawn(vehicleid); - Wykona sie w trakcie zaspawnowania pojazdu
OnVehicleDeath(vehicleid, killerid); - Wykona sie w momencie zniszczenia pojazdu (wybuchu / killerid = id osoby ktora znisczyla)
OnPlayerText(playerid, text[]); - Wykona sie gdy gracz wysle jakakolwiek wiadomosc na czat (text = cala zawartosc odebranego tekstu)
OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]); - Wykona sie gdy gracz wysle komende (cmdtext = tresc calej komendy)
OnPlayerRequestClass(playerid, classid); - Wykona sie gdy gracz wybiera skina (classid = id klasy wedlug sortowania wybieralki)
OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger); - Wykona sie gdy gracz nacisnie przycisk wsiadania lub G obok pojazdu (ispassenger = gdy nacisnie G bedzie true)
OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid); - Wykona sie gdy gracz nacisnie przycisk wsiadania/wysiadania z pojadzu
OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate); - Wykona sie gdy gracz zmieni status np z przechodnia na kierowce (newstate = nowy status / oldstate = stary status)

OnPlayerEnterCheckpoint(playerid); - Wykona sie gdy gracz wejdzie / wjedzie w checkpoint
OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid); - Wykona sie gdy gracz wyjdzie / wyjedzie z checkpointu
OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid); - Wykona sie gdy gracz wjedzie w checkpoint do wyscigow
OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid); - Wykona sie gdy gracz wyjedzie z checkpointu do wyscigow
OnRconCommand(cmd[]); - Wykona sie gdy zostanie wykonana komenda RCON (cmd = tresc komendy)
OnPlayerRequestSpawn(playerid); - Wykona sie gdy gracz bedzie chcial zaspawnowac sie w wybieralce)
OnObjectMoved(objectid); - Wykona sie gdy jakikolwiek obiekt zostal przesuniety
OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid); - Wykona sie gdy obiekt dla gracza zostanie przesuniety
OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid); - Wykona sie gdy gracz podniesie pickupa
OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid); - Wykona sie gdy samochod zostanie ztuningowany (commponentid = id dodanej czesci / usunietej)
OnEnterExitModShop(playerid, enterexit, interiorid); - Wykona sie gdy gracz opusci sklep tuningowy
OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid); - Wykona sie gdy zostanie zmieniony paintjob (paintjobid = id paintjoba)
OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2); - Wykona sie gdy zostanie zmieniony kolor pojazdu
OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid); - Wykona sie gdy zmieni sie ilosc zycia pojazdu
OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat); - Wykona sie gdy pojazd zostanie przesuniety bez kierowcy
OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row); - Wykona sie w momencie gdy gracz wybierze opcje z danej linijce w Menu (row = linia)
OnPlayerExitedMenu(playerid); - Wykona sie gdy gracz wyjdzie z menu
OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid); - Wykona sie gdy id interioru gracza zostanie zmieniony (newinteriorid = nowy interior / oldinteriorid = stary interior)
OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys); - Zostanie wykonany gdy gracz nacisnie / zwolni dany przycisk z klawiatury (newkeys = nowe nacisniete / oldkeys = stare puszczone)
OnRconLoginAttempt( ip[], password[], success ); - Wykona sie przy probie zalogowania na RCON (password = haslo, success = czy operacja sie udala)
OnPlayerUpdate(playerid); - Wykonuje sie bardzo czesto. Aktualizuje dane gracza jego ruch itp.
OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid); - Zostanie wywolany gdy gracz stanie sie widzialny dla innego gracza (forplayerid = dla ktorego gracza)
OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid); - Zostanie wywolany gdy gracz przestanie byc widzialny dla innego gracza (forplayerid = dla ktorego gracza)
OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid); - Wykona sie gdy samochod stanie sie widzialny dla danego gracza
OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid); - Wykona sie gdy samochod przestanie byc widzialny dla danego gracza
OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]); - Wykona sie gdy zostanie wybrana jakakolwiek opcja w dialogu
OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source); - Wykona sie gdy gracz kliknie drugiego gracza na liscie "TAB" (clickedplayerid = id kliknietego gracza / source = brak przydatnosci)

playerid = ID gracza
vehicleid = ID pojazdu


Zakaz kopiowania na inne strony/fora/blogi/portale itp.
ubinoob
Administrator
 
Posty: 1358
Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 20:02
Polubionych : 16 razy
Otrzymał polubień: 445 razy

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość