Nazwa serwera IP serwera Sloty
•••PolskiPartyServer™[PPS]®24/7••• @LiveServer.pl graj.server-pps.com:7777 500 Wejdź
Mumble 1.2 server-pps.com 100 Więcej

Nowy /ez 2017

Moderator: Mod-Team

Nowy /ez 2017

Postprzez sCriPit » 6 lut 2017, o 19:19

Witam. Już kiedyś (2 lata temu) na starym koncie tworzyłem nową mapke pod /ez. Niestety występowały błędy, a mapka nie chciała się wgrać na serwer.
Było to spowodowane usunięciem obiektów w MTA Editor.
Dziś mam wam do zaprezentowania mapę, którą tworze, a w najbliższym czasie myślę, że będzie skończona.
Piszcie w komentarzach co zmienić, co się podoba, a co nie.
Mile widziane komentarze pozytywne jak i negatywne.
Do niektórych pomieszczeń da się wejść, są one ciasne i nie trudno się do nich dostać
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Jak na razie skupiałem się na obudowaniu mapy.
Obrazek
Obrazek
Spawn ZOMBIE
Obrazek
Żeby żaden cwaniak nie chciał wyskoczyć poza pole zabawy zastosowałem "barykady". Od strony pola ich nie widać, więc nie przeszkadzają w rozgrywce.
Obrazek
Obrazek
Mapa od góry.
Obrazek
Kolor pomarańczowy oznacza budynki na które nie da się wejść.
Zielony - granica pola zabawy
Czerwony - spawn ZOMBIE
Niebieski - [STRZAŁKA] spawn ocalałych (w garażu); pomieszczenie do którego można wejść!

Nad mapą cały czas trwają prace. Zostaną dodane elementy upodabniające mape do post-apo (wraki, cegłówki, śmieci itp); Miejsca gdzie można się w miarę bezpiecznie przesiadywać i strzelać do zombie.
Piszcie w komentarzach co dodać, co usunąć :)

PS. Jest to tylko moja sugestia.
Obrazek
Avatar użytkownika
sCriPit
User
 
Posty: 101
Dołączył(a): 3 lut 2014, o 16:04
Polubionych : 18 razy
Otrzymał polubień: 14 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez SpeaR » 19 lut 2017, o 16:40

Bardzo fajne, nie wiem dlaczego ten temat został olany xD
Z gówna na admina z admina na gówno
Avatar użytkownika
SpeaR
Banned
 
Posty: 495
Dołączył(a): 10 lut 2015, o 20:28
Lokalizacja: Aberdeen, Waszyngton
Polubionych : 66 razy
Otrzymał polubień: 117 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez sCriPit » 20 lut 2017, o 16:44

SpeaR napisał(a):Bardzo fajne, nie wiem dlaczego ten temat został olany xD

Mało osób wchodzi w Pawn...
+ mało osób interesuje, aby serwer się rozwijał, miał więcej zabaw itp

-- 2017-02-20, 17:17 --

Mapa jest w całości obudowana, więc żaden cwaniak nie wejdzie tam gdzie nie powinien.
Dodaję w wolnej chwili jakieś elementy itp.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

-- 2017-02-20, 17:39 --

Filmik pokazujący na jakiej zasadzie działają"barykady" uniemożliwiające wyjście po za teren zabawy
https://www.youtube.com/watch?v=7PFZ_lL4wAw&feature=youtu.be

-- 2017-02-20, 20:25 --

Postanowiłem dodać coś z kategorii kolei, myślę, że całkiem dobrze to wygląda.
Wkładam w to masę czasu i pracy.
Piszcie co wam się podoba, a co nie ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
sCriPit
User
 
Posty: 101
Dołączył(a): 3 lut 2014, o 16:04
Polubionych : 18 razy
Otrzymał polubień: 14 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez 100peran » 20 lut 2017, o 21:49

Mi się podoba, ale nie mam dodatkowych sugestii.
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
100peran
Admin Servera
 
Posty: 331
Dołączył(a): 9 paź 2011, o 13:16
Lokalizacja: Oświęcim
Polubionych : 88 razy
Otrzymał polubień: 58 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez KILLER_PPS » 20 lut 2017, o 21:54

Całkiem fajne wykonanie, ja bym osobiście dodał jakieś elementy śmieci/przeszkody na ulicy, terenie mapy, ale też z umiarem, żeby zachować FPSy u graczy ze słabszym sprzętem i by nie było przesadnie trudno.
Obrazek

Gracz - ?
Vip - 01.12.2012
Admin - 07.02.2015
Zasłużony Admin - 04.03.2017
Avatar użytkownika
KILLER_PPS
User
 
Posty: 150
Dołączył(a): 25 lis 2012, o 19:06
Lokalizacja: Radom
Polubionych : 118 razy
Otrzymał polubień: 28 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez sCriPit » 20 lut 2017, o 22:04

KILLER_PPS napisał(a):Całkiem fajne wykonanie, ja bym osobiście dodał jakieś elementy śmieci/przeszkody na ulicy, terenie mapy, ale też z umiarem, żeby zachować FPSy u graczy ze słabszym sprzętem i by nie było przesadnie trudno.

Oczywiście takie elementy będą dodane, na razie skupiam się na tych większych elementach kosmetycznych ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
sCriPit
User
 
Posty: 101
Dołączył(a): 3 lut 2014, o 16:04
Polubionych : 18 razy
Otrzymał polubień: 14 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez Walvon » 4 mar 2017, o 10:22

Nawet spoko, ale dałbym mniej kamp takich perfidnych i jednostronnych. Na aktualnej mapie wystarczy sie wbic na skałe powiedzmy i juz zombie nic Ci nie zrobią, czemu? Bo 4 mocne strzały ze spasa i po nich, a muszą się wspiąć, dojść, a to troche zajmuje. W ogóle to bym bardziej troszke ez rozbudował, dodać jakieś np. superumiejętności dla zombie czyli przykładowo jakieś wysokie skakanie aby się wspinać łatwo i szybko po tych cwaniaków co są na jakichś wysokościach i nie idzie ich zdjąć, albo typowego kamikaze dodać którego jak sie zabije w środku ''schronu'' ludzi to wypier*** wszystkich w powietrze xD
Po prostu coś, aby gracze grający ludźmi bardziej kombinowali, a nie wspinali sie na skałe i elo przeczekać 3 minuty, aby dostać respekt za wygrane ez i nara.
Obrazek
Avatar użytkownika
Walvon
User
 
Posty: 590
Dołączył(a): 8 lip 2014, o 11:00
Lokalizacja: Barlinek
Polubionych : 88 razy
Otrzymał polubień: 94 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez [PPS]RoRap » 9 mar 2017, o 20:42

Mi podoba się ale tak jak walvon napisał mniej kamp ;/.
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
[PPS]RoRap
User
 
Posty: 312
Dołączył(a): 13 cze 2014, o 12:50
Lokalizacja: Małopolska
Polubionych : 152 razy
Otrzymał polubień: 44 razy

Re: Nowy /ez 2017

Postprzez PaccereK » 23 cze 2017, o 22:06

Hmmm... Całkiem fajna mapka!
Jestem za :D
User <-> RPPS <-> gZe <-> VIP <-> Junior Admin <-> Admin


Obrazek
Avatar użytkownika
PaccereK
User
 
Posty: 26
Dołączył(a): 30 kwi 2017, o 20:09
Lokalizacja: Białystok
Polubionych : 20 razy
Otrzymał polubień: 5 razy


Powrót do Obiekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron